جستجوی این وبلاگ

Powered By Blogger

۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

جنایت در کوی دانشگاه تهران هولناک تر است یا زندان ابو غریب

هفته‌ی گذشته در اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، نماینده‌گان جمهوری اسلامی به سرپرستی لاریجانی دروغ‌های بی‌شماری در مورد وضعیت نقض حقوق بشر ایران گفتند. یکی از مسائلی که عمده‌ی اعتراض‌های کشورهای متمدن دنیا را به همراه داشت؛ خشونت نیروهای انتظامی و بسیج در روزها و شب‌های بعد از انتخابات ایران بود که منجر به کشته شده شدن ده‌ها نفر از مردم ایران شد. نماینده‌گان ایران در برابر این اعتراض‌ها و این نقض حقوق شهروندان ایران، دل برای کودکان غزه سوزاندند و پرسیدند چرا فکر آن‌ها نیستید. نماینده‌گان ایران وضعیت زندان‌های ایران را خوب توصیف کردند و طبق سنت خودشان توپ را به زمین دیگر کشورها انداخته و چون همیشه آمریکا را متهم اول قرار دادند و از نقض حقوق بشر در زندان ابوغریب و گوانتانامو سخن گفتند و از ادعای تعطیلی کهریزک در عرض ۲۴ ساعت فخر فروختند! صحنه‌های تکان دهنده‌ جنایت نیروهای بسیجی و نیروهای انتظامی در کوی دانشگاه که هشت ماه است در مورد آن از طرف مقامات قضایی سکوت شده است، امشب به عنوان سندی غیرقابل انکار (از همان‌ها که کیهان می‌گوید دارد و ندارد) در بی‌بی‌سی فارسی نشان داده شد. صحنه‌هایی در این فیلم وجود دارد که غم‌بارترین صحنه‌ها است. صحنه‌هایی که هر انسانی ناخودآگاه از دیدن آن اشک می‌ریزد و می‌گوید «این‌ها دیگر کیستند» آدمی‌زاده‌اند یا حیوان و از این همه شقاوت درود می‌فرستد بر حیوان. در میان این فیلم صحنه‌هایی وجود داشت که مرا یاد عکسی از زندان ابوغریب انداخت. این صحنه‌ها زیاده بهم شبیه هستند. شاید تنها تفاوت ظاهری‌اش این باشد که زندانی‌ها در عکس ابوغریب لخت هستند و در تصاویر کوی دانشجویان لباس به تن دارند.

البته یک نکته بسیار مهم را نیز نباید از نظر دور داشت. امریکایی ها و اسراییلیان هرچه میکنند با کسانی میکنند که انان را به گمان خویش ( درست یا غلط) تروریست و دشمن میدانند و گرنه کیست که نداند جدای از شعار ها و تبلیغات رسانه های نظام انان با مردم خود چگونه اند!!! و نه مانند ما برای همه دایه ای مهربان تر از مادر و با مردم خویش...!!؟؟؟


نسخه با کیفیت بالاتر، دقایقی دیگر از لینک می تونید به صورت مستقیم دانلود کنید لینک آپلود شده در یوتیوب: http://www.youtube.com/watch?v=c2y9Wl_teFY دانلود مستقیم: http://www.mardomkhabar.com/Files/1001/Video/News/881203/kooye-daneshgah.zip روی مگاآپلود: http://www.megaupload.com/?d=AYAQK0F5 روی 4shared http://www.4shared.com/file/227592400/8d4c22f0/kooye-daneshgah.html


توصیه میکنم دوستان داخل کشور از سایت 4shared

استفاده کنن


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر